8 sty 2014

Makijaż imprezowy z kobaltową kreską:)

Witajcie:) Ale się rozszalałam ostatnio z tymi postami...;) Mam nadzieję, że uda mi się podtrzymać taką częstotliwość dodawania notek na bloga:) Uwielbiam się dzielić moją pasją i robię to z ogromną przyjemnością:) Żałuję tylko, że doba ma 24h, ale to pewnie nie tylko ja mam z tym problem;)

Pod koniec grudnia miałam przyjemność malować Asię:) Poprosiła mnie Ona o makijaż imprezowy, ale nie klasyczne smoky eyes, tylko coś bardziej kolorowego:) Wykonałam taki oto makijaż:



 
 Kobaltową kreskę zrobiłam cieniem z palety 180 zmieszanym z odrobina Duraline z Inglota:)
Cienie to głownie Inglot. Na ustach pomadka MAC Full Speed. Podkład MAC Studio Fix Fluid.

Jak Wam się podoba ten makijaż?

Pozdrawiam xx

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie :) Sama rzadko eksperymentuję z kolorowymi kreskami ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) ja też, bo zwykle w pośpiechu robię sobie makijaż i nie mam czasu mieszać i kombinować;)

      Usuń
  2. Fajnie wygląda ta kolorowa kreska bo nadaje charakter temu makijażowi chociaż bez niej też byłoby pięknie ale dziennie, śliczna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta kobaltowa kreska. Zdradzisz jakie to cienie z Inglota, te dzienne?:) ciekawość;) Będzie mi miło, jeśli i mój blog odwiedzisz! (też staram się często dodawać posty, też jestem mamą więc doba za krótka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wieczorem postaram się ogarnąć te numerki:*

      Usuń
    2. cienie, których użyłam to AMC53, 111,491, srebrny na górnej powiece chyba z palety 180 (albo Sleek sparkle) wszystko polozone na biala farbke kryolanu. Pozdrawiam xx

      Usuń
  4. Super makijaz i idealnie pasuje do urody modelki :) nie przepadam za kolorowymi kreskami ale Twoje polaczenie jak najbardziej przypadlo mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) u mnie też króluje czarna krecha, ale ostatnio wypróbowałam kobaltową i prezentuje się pięknie nawet solo <3

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne połączenie kolorystyczne!
    Bardzo mi się podoba ten makijaż!

    OdpowiedzUsuń